So-net無料ブログ作成
検索選択

Hawaiian Hospitality [習ったフラの曲]

Along tha beach at waikiki
a fair wahine is waiting for me
with her dark eyes and loverable charms
It's just an old Hawaiian hospitality

Beneath the moon we'd stroll along
and life was just like a beautiful songs
When she whispered “Come into my arms”
It's just an old Hawaiian hospitality

And though my heart may sob to
Aloha when I sail away
How my heart may throb to the thought
of coming back, some day.

And when my dreams of love come true
There will be okokehao for two
A litle welakahao might do
It's just an old Hawaiian hospitality

=大意=

ワイキキビーチに沿い、
美しい女性が私を待っている。
彼女の黒い瞳と愛に満ちあふれた魅力
これこそ、古き良きハワイのおもてなしなの心なのです。

月夜の下、私たち二人はそぞろ歩きます。
彼女が私の腕にいらっしゃい…と囁くとき、
人生はまるで美しい歌のようだ。
これこそ、古き良きハワイのおもてなしの心なのです。

私の心は涙にむせび泣いている。
私が船出をするとき、
またいつか戻ってくると、私の心はときめくのだろう。

そして私の夢がかなって(ここに戻ってきたときに)、
二人の為に‘オコレハウ(ハワイのお酒)’で乾杯をしよう。
熱い思いに駆られながら。
これこそ、古き良きハワイのおもてなしの心なのです。


nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:趣味・カルチャー

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。





ブログを作る(無料) powered by So-netブログ
RSS RSS1.0 | RSS2.0