So-net無料ブログ作成

Hawaiian Wedding Song  [習ったフラの曲]

This is the moment I've waited for
I can hear my heart singing
Soon bells will be ringing

This is the morment of sweet aloha
I will love you longer than forever
Promise me that you will leave me never

Here and now dear, all my love I vow dear
I wll love you longer than foerver
Promise me that you will leave me never

Now that we are one
Clouds won't hide the sun
Blue skies of Hawaii smile
On this our wedding day.

=大意=

この時を待っていたんだ。
僕の心が歌っているのが聞こえるよ。
もうすぐベルが鳴る。

この愛が溢れる時、
永久より長く君のそばにいると約束するよ。

愛しい君、僕のありったけの愛を誓うよ
永久より長く君のそばにいると約束するよ。

いま、僕たちは一つになるんだ。
雲よ、太陽を隠さないでおくれ。
ハワイの青空は僕たちの為に微笑んでいるよ。
僕たちの結婚式に……


nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:趣味・カルチャー

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。





ブログを作る(無料) powered by So-netブログ
RSS RSS1.0 | RSS2.0